piątek, 7 lipca 2017

Postać Dramatu - Tiktaq’to, Oko Niebios.

Dziś mam dla Was propozycję zasad kolejnej Postaci Dramatu do Warheim FS - szanowne państwo-draństwo oto Tiktaq’to, Oko Niebios!

Wszelkie uwagi, komentarze i sugestie mile widziane. Jeżeli dostrzegliście jakieś błędu lub macie pomysł na jakąś modyfikację to piszcie.

Jeśli szanowne państwo-draństwo ma pomysły na kolejnych bohaterów specjalnych do Warheim FS, a wystarczy mi nawet krótki opis zawarty w kilku zdaniach, to piszcie śmiało w komentarzach poniżej.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

5 komentarzy:

  1. Przepraszam jeśli to nie miejsce na to. Jestem tu w miarę nowy i nie ogarniam co gdzie. Dodaliście ostatnio zasady poboczne Obozowiska. Myśleliście nad scenariuszami co umożliwiają zniszczenie/obrabowanie wrogiego obozowiska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W chwili obecnej nie ale nie wykluczam. :) Masz jakieś propozycje?

      Usuń
    2. W sumie prawie gotowy scenariusz. Pomysły a przy odrobinie szczęścia gotowy scenariusz. Nie wiem jak tu z dużymi komentarzami więc dodaję link do proponowanych zasad. Plus trochę niewygodnie się pisze w tym malutkim okienku :3 https://docs.google.com/document/d/10ohCaM3le7qLt3qZk-XdMHHXpH-mm9qOzSEiyuycidg/edit?usp=sharing
      https://docs.google.com/document/d/10ohCaM3le7qLt3qZk-XdMHHXpH-mm9qOzSEiyuycidg/edit?usp=sharing

      Usuń
    3. Zapoznam się i odpowiem :)

      Usuń
  2. Ja natomiast proponuje wzorować się na ataku na obóz z innej gry aczkolwiek wdg całkiem ciekawy system, możemy zostawić zasieki które bedziemy zdobywac. Pierwsza zasady wdg mnie nie do obejscia jesli ma to miec sens, broniacy sie wystawia cały teren, w zaleznosci od posiadanych ulepszen obozu maja na srodku w kwadracie 12x12lub 16x16 cali znajdowac sie budynki, wiadomo, glowny budynek obozu(moze sluzyc za zbrojownie, chociaz ten kocept bym pozocil, moze byc problematyczny), plus kazde ulepszenie jako dodatkowa budowla. Do obozu musza byc 2 wejscia, sciany ewentualnych gor wogol obozu nie moga byc wyzsze niz 6 cali, aby dalo sie z nich zeskoczyc, na poczatku gry gracz broniacy wystawia 3 jednostki na szpicy (1 jednostka to bohater lub grupa stronnikow nie wieksza niz 3 osoby), nastpenie w budynkach w miare po rowno rozmieszcza pozostale jednostk, zakladamy ze obronca jest zaskoczony atakiem na oboz, dlatego na konniec kazdej tury rzucamy niemodyfikowany test CP(nie dzialaja zasady zimnokristy czy mestwo przeszlych wiekow, działa zasada dowodcy) kazdy zdany test oznacza ze jednostka wychodzi z budynko(sypialni) i : nie moze biegac ani szarzowac, w razie szarzy przeciwnika uderza jako ostatnia, szpice/wartownikow wystawiam do 6 cali od obozowiska, obronca moze korzystac ze wszystkich dostepnych/wykupionych modeli, jest to jego obozowisko wiec wydaje mi sie ze sciagamy zasade lub poniewaz wszyscy stacjonuja, przeciwnik moze zniszczyc budynek zanim wyjda z niego jednostki, te jednostki traktujemy jak WzA ale nie rzucamy na tabele zranien chyba ze wygrala druzyna atakujaca, cos w rodzaju utkniecia w zawalonym budynku/namiocie, jesli wygra atakujacy to przeszsukuje budynki, normalna procedura, i w zaleznosci od budynku beda buffy do ustalenia, oczywiscie wtedy wybija tych co tam zostali, gdy wygra broniacy nic im sie nie dzieje. gra trwa 8 rund w ciagu ktorych atakujacy musi wybic przeciwnika, atakujacy wystawia sie w 8/12calach od obroncy, on rozpoczyna gre, pogoda standardowa w starym swiecie, chociaz mozna by zrobic ze atak nastpeuje podczas snu i ograniczyc widzenie do kilku cali, chyba ze pochodnie itp itd, tutaj trzeba by pokombinowac, w pierwszej turze obroncy oprocz wartownikow maja -1 do strzelania

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...