Wszelkie uwagi, komentarze i sugestie mile widziane. Jeżeli dostrzegliście jakieś błędu lub macie pomysł na jakąś modyfikację to piszcie.
Jeśli szanowne państwo-draństwo ma pomysły na kolejnych bohaterów specjalnych do Warheim FS, a wystarczy mi nawet krótki opis zawarty w kilku zdaniach, to piszcie śmiało w komentarzach poniżej.
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Podoba mi się opis, koncepcja i zestaw umiejętności, oprócz jednej rzeczy.
OdpowiedzUsuńCałkowicie mi nie pasuje ta dodatkowa kość chaosu. Argument, że bohater lekkomyślnie podchodzi do tematu czarowania w ogóle nie pasuje mi do elfa. Według fluffu, elf, który nauczy się jednego koloru w Białej Wieży, osiąga poziom ludzkiego arcymaga. Dlaczego więc elf, po nauce w najlepszej uczelni magicznej w tym świecie, nawet, jeśli przerwał studia, dostaje kostkę chaosu, a ludzcy czarnoksiężnicy, którzy nie mają żadnego formalnego wykształcenia w sztuce czarowania, nie mają w ogóle zwiększonego ryzyka?
Rozumiem, że jest coś takiego, jak game logic. Rozumiem, że gra musi być przede wszystkim zbalansowana i dawać fun, a dopiero w drugiej kolejności trzymać się fluffu. Mimo wszystko, spodziewałbym się, że elficki mag zna się na swojej robocie, a ludzki czarnoksiężnik będzie miał w jakiś sposób zwiększone ryzyko przy czarowaniu w stosunku do imperialnego magistra.
O to trzeba by już zapytać autorów Games Workshop, bo to o ile dobrze pamiętam zasada z Warhammer Fantasy Battle przedstawiona w Księdze Armii Elfów Wysokiego Rodu.
Usuń