Skończyłem redagowanie magicznych przedmiotów oraz magii runicznej, do zrobienia pozostały jeszcze koncepty. Pliki pdf z dostępne są TUTAJ oraz TUTAJ.
Największa nowość to magiczne oraz runiczne instrumenty.
Wiem, że nie wszystkim podobają się kary jakich doświadczają bohaterowie używający najpotężniejszych artefaktów Chaosu, dlatego jeśli macie propozycje własnych kar piszcie śmiało swoje propozycje, tylko proszę o konkretne propozycje do konkretnych przedmiotów.
Krótko przypomnę główne założenia zmian.
Po pierwsze teraz większość kompanii będzie miała dostęp do 10 przedmiotów z każdej kategorii, z czego w każdej z kategorii znajdują 4 przedmioty słabe oraz 3 przedmioty o średniej mocy, natomiast najpotężniejsze przedmioty czyli 2 silne oraz 1 potężny powinny być dostępne jedynie za zgodą wszystkich graczy biorących udział w rozgrywce Warheim FS. Jeśli chodzi o moc magicznych przedmiotów, to świadczy o niej dostępność i cena, które obecnie mają 4 poziomy.
Po drugie pojawiła się kategoria magicznych instrumentów, dzięki czemu sygnaliści powinni zacząć częściej pojawiać się na stołach.
I po trzecie artefakty, a więc magiczne przedmioty o dostępność 11 oraz 12 dostępne dla drużyn o naturze chaotycznej są potężniejsze od swych zwykłych odpowiedników, ale też ich używanie niesie ze sobą negatywne konsekwencje.
Swoimi uwagami podzielcie się proszę na Forum Warheim FS, bo sam nie jestem w stanie wychwycić wszystkich błędów i ewentualnych niejasności w opisie zasad.
Największa nowość to magiczne oraz runiczne instrumenty.
Wiem, że nie wszystkim podobają się kary jakich doświadczają bohaterowie używający najpotężniejszych artefaktów Chaosu, dlatego jeśli macie propozycje własnych kar piszcie śmiało swoje propozycje, tylko proszę o konkretne propozycje do konkretnych przedmiotów.
Krótko przypomnę główne założenia zmian.
Po pierwsze teraz większość kompanii będzie miała dostęp do 10 przedmiotów z każdej kategorii, z czego w każdej z kategorii znajdują 4 przedmioty słabe oraz 3 przedmioty o średniej mocy, natomiast najpotężniejsze przedmioty czyli 2 silne oraz 1 potężny powinny być dostępne jedynie za zgodą wszystkich graczy biorących udział w rozgrywce Warheim FS. Jeśli chodzi o moc magicznych przedmiotów, to świadczy o niej dostępność i cena, które obecnie mają 4 poziomy.
Po drugie pojawiła się kategoria magicznych instrumentów, dzięki czemu sygnaliści powinni zacząć częściej pojawiać się na stołach.
I po trzecie artefakty, a więc magiczne przedmioty o dostępność 11 oraz 12 dostępne dla drużyn o naturze chaotycznej są potężniejsze od swych zwykłych odpowiedników, ale też ich używanie niesie ze sobą negatywne konsekwencje.
Swoimi uwagami podzielcie się proszę na Forum Warheim FS, bo sam nie jestem w stanie wychwycić wszystkich błędów i ewentualnych niejasności w opisie zasad.
Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.
A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ. |
You can also become Patrons of DansE MacabrE and support the project through the patronite.pl website.
And more about my participation at patronite.pl can be found HERE. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz