STĄD można pobrać aktualną wersję zasad dla Nieumarłych kompanii, TUTAJ zaś można przejrzeć zasady online. Zaś poniżej można przeczytać więcej o samym Graveirze.
Graveir:
Liczba
modeli w drużynie: 0-1
Koszt rekrutacji: 160 zk
Koszt rekrutacji: 160 zk
Graveir, Alghul, Cmentar, to słowa znane nielicznym
mieszkańcom Starego Świata, Kapłanom Morra i Łowcom czarownic, ale także tym
Porywaczom zwłok oraz Hienom cmentarnym, którym los sprzyjał wystarczająco
długo by przeżyli spotkanie ze stworem.
Cmentary, to potężne stwory znacznie większe
i masywniejsze od nędznych Ghouli z którymi, według niektórych uczonych, zdają
się być spokrewnione. Podobnie jak nikczemne trupojady, także Graveiry piłują
zęby, które tworzą dwa rzędy ostrych jak sztylety trójkątnych kłów, które
osadzone w masywnych szczękach z łatwością rozrywają mięso i tną kości. Dłonie
Cmentara są wydłużone i poczerniałe, a pazury długie i grube oraz stale pokryte
czarnym jadem. Graveiry cechują się zabójczą inteligencją, sprytem i instynktem
drapieżnika, ale często kłóci się to z żądzą krwi. Przy czym wydawać się może,
że jedynym celem istnienia tych nielicznych stworów jest zaspokojenie
niemożliwego do ugaszenia pragnienia krwi i śmierci. Podobnie jak Ghoule, z
którymi często polują, Cmentary spotykane są najczęściej na przeklętych ziemiach
Sylvanii, gdzie przy leśnych traktach czyhają na samotnych lub nieostrożnych
wędrowców.
Podobnie jak piskliwe Ghoule, także Graveiry
w istocie nie są istotami Nieumarłymi. Służą potężniejszym Nieumarłym i
Nekromantom ponieważ wiedzą, że tam dokąd wyruszą panowie życia i śmierci, z
pewnością dojdzie do rzezi - a Graveiry w odróżnieniu od Ghouli nie gardzą
ciepłym mięsem.
Charakterystyka Graveira:
Charakterystyka Graveira:
Graveir
|
Sz
|
WW
|
US
|
S
|
Wt
|
Żw
|
I
|
A
|
CP
|
Początkowa
|
6
|
3
|
0
|
4
|
4
|
3
|
2
|
2
|
6
|
Maksymalna
|
6
|
6
|
0
|
5
|
5
|
5
|
6
|
5
|
8
|
Broń/Pancerz: Graveir
posiada zdolność broń naturalna z cechą oręża przebicie pancerza oraz zatruty
atak. Graveir nigdy nie może używać oręża i pancerzy.
Zasady specjalne:
Duży cel, głód krwi, przepastne trzewia, strach, tempy, zabójczy cios.
Bycza szarża: Jeśli w dowolnej turze model Graveira szarżuje
na przeciwnika znajdującego się w odległości minimum 6”, zadaje każdemu wrogiemu modelowi z którym styka się podstawką
jedno automatyczne trafienie
wynikające z impetu szarży. Trafienie rozstrzyga się w oparciu o
podstawową wartość współczynnika Siła. Trafienie z
impetu szarży zadawane jest na samym
początku walki, zanim którykolwiek z modeli zdąży zaatakować.
Graveir: Cmentary
to zbyt nieprzewidywalne i niebezpieczne stworzenia by ktokolwiek uznał
ich zwierzchność, Graveiry nigdy nie
mogą zostać przywódcami kompanii Nieumarłych. Ponadto, jeżeli w rzucie na Tabelę Rozwoju
Alghul uzyska wynik Chłopak
ma talent! gracz określając dostępne dla bohatera Listy umiejętności nie może wybrać umiejętności akademickich.
Edytowałem posta. W poprzednim wpisie w zasadach specjalnych zabrakło zabójczego ciosu.
OdpowiedzUsuńDear Sir: Is there an English version of WF Warheim?
OdpowiedzUsuńRegards, César.
I'm sorry but no.
OdpowiedzUsuńWhat a pity! although I can´t read polish I could see you have done a marvelous book.
OdpowiedzUsuń