wtorek, 12 grudnia 2017

Warsztat: Dziennik Drużyny.

Dziś będzie o jednej takiej nowości.

Plik, który możecie pobrać między innymi STĄD oraz STĄD nazwałem Dziennikiem Drużyny. To jak zobaczycie jedna karta formatu A4, która ma dwa główne zadania.

Pierwszym i niekoniecznie najważniejszym zadaniem są pewne dane statystyczne, które pozwolą mi zebrać informacje na temat tego, co dzieje się z waszymi drużynami w trakcie rozgrywek Warheim FS.

Drugim zadaniem jest uporządkowanie, spisanie i umożliwienie weryfikacji drogi, jaką wasza kompania przeszła w trakcie rozgrywania kampanii lub turnieju.

Niestety po ostatnim turnieju otrzymałem kilka zgłoszeń od uczestników, którzy mieli pewne wątpliwości co do awansów zdobytych przez drużynę przeciwnika.

Aby nie dać pretekstu do narzekań postanowiłem wprowadzić podczas rozgrywania turnieju Warheim FS Dziennik Drużyny, który będzie działał w następujący sposób.

Przed każdą z turniejowych rozgrywek gracz wręczy jedną własną kartę Dziennika Drużyny swojemu przeciwnikowi oraz odbierze jedną kartę od adwersarza. W trakcie rozgrywania bitwy gracze będą nanosili na karty Dziennika Drużyny zmiany, które będę miały miejsce w drużynach dowodzonych przez oponentów. Po zakończeniu rozgrywania sekwencji po potyczce gracze ponownie wymienią się kartami, odbierając własne stronice Dziennika Drużyny.

Myślę, że dzięki temu nikt nie będzie narzekał. Ja zdobędę informację zwrotną na temat rozwojów waszych drużyn, a Wy będziecie mieć zapisane dzieje waszej kompanii. Być może dzięki temu w sieci pojawi się też więcej relacji z turnieju?

Dajcie znać, co o tym pomyśle sądzicie.

Plik PDF można pobrać/obejrzeć na:



SCRIBD oraz DROPBOX




Będzie mi miło jeśli pozostawicie po sobie komentarz i udostępnicie ten post. Jeśli chcecie postawić mi kawę przycisk DONATE znajduje się poniżej.
I will be happy if you leave comments and share this post with friends. If you want to put me a coffee DONATE button is below.


 
Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...