| Zadania specjalne | 
| 
Każdy z rozgrywanych przez graczy scenariuszy posiada własny cel, 
którego realizacja oznacza wygranie potyczki. Jednak gracze mogą 
wprowadzić do rozgrywki dodatkowe zadania specjalne, których wykonanie 
oznacza dla kompanii dodatkowe profity i korzyści.  Po zakończeniu 
przygotowań do potyczki, ale przed rozpoczęciem rozgrywki należy wykonać
 rzut K6 (przerzucając ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem jako
 pierwszy losuje dla swojej kompanii 3 KARTY ZADAŃ SPECJALNYCH (zobacz 
ROZDZIAŁ XXVI: KARTY ZADAŃ SPECJALNYCH), tak aby przeciwnik nie znał ich
 treści. Jeśli gracz uzna, że nie pasują mu wylosowane karty, może 
włożyć je ponownie do talii, przetasować i ponownie wylosować 2 karty. 
Następnie karty losuje kolejny z graczy. 
KARTY ZADAŃ SPECJALNYCH zawierają cel, którego realizacja oznaczać 
będzie dodatkowe korzyści dla kompanii oraz informacje dotyczące 
ewentualnej liczby Punktów Doświadczenia, które mogą zostać zdobyte 
przez modele realizujące zadania specjalne.  | 
Prezentowane poniżej grafiki mają jedynie charakter poglądowy, a do druku polecam plik PDF, który można pobrać STĄD lub obejrzeć TUTAJ.
 Zachęcam także do POLUBIENIA Warheim Fantasy Skirmish na FB, 
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów! 
 
 
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz