Ostatnie tygodnie poświęciłam na przeredagowanie zaklęć poszczególnych Kolegiów Magii i Dziedzin oraz lepsze zbalansowanie ich
względem siebie. Przy okazji uzgodniliśmy, kierując się waszymi uwagami,
że zaklęcia zostaną nieco osłabione, między innymi usunięta została
spora część najpotężniejszych czarów ofensywnych, a magiczne pociski
wykorzystujące 3" wzorniki nie będą już zadawały K3 trafień. Przy okazji pojawiło się więcej zaklęć typu klątwa, a zaklęcia wspomagające zyskały nieco mocy.
Jak zauważycie część zaklęć jest wspólna,
choć różnią się detalami, są to magiczne pociski występujące jako
pozycja 5 i 9, zaklęcie ofensywne pod 8, czar umożliwiający LOT pod 4,
klątwy pod 7 oraz magiczny pancerz pod 10 i magiczny oręż pod 11.
Pozostała zaklęcia są unikalne dla poszczególnych Dziedzin Magii.
Jako, że jest to wersja wstępna liczę na wasze uwagi. Cóż, jeśli ich nie
będzie zaklęcia ukażą się w kolejnej edycji w zaprezentowanym poniżej
kształcie.
Jeżeli macie jakieś propozycje na piszcie w komentarzu pod postem lub odezwijcie się na Azylium.
Pozdrawiam,
Sister of Mercy
Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz