Wprowadzenie do Warheim FS:
Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.
- Wstęp, Co to jest Warheim FS, Rekrutacja kompanii.
- Przygotowanie do rozgrywki.
- Rozgrywka.
- Sekwencja po potyczce.
Historia uniwersum Warhammer Fantasy:
- Historia świata.
- Znany Świat
- Upadek Dawnych Slaanów
- Powstanie i upadek Azagotha
- Powstanie Be'lakora - Zwiastuna Chaosu
- Rozwój Elfów
- Rozwój Krasnoludów
- Rozwój Ludzkości
- Rozwój Niziołków
- Rozkwit Ludzkości
- Wtargnięcie Chaosu
- O grafie Mandredzie Szczurobójcy i niezwykłym serze
- Imperium
- Pierwsze tysiąclecie
- Złamana obietnica i założenie Imperium
- Podwaliny Imperium
- Bitwa na Przełęczy Czarnego Ognia
- Powstanie Imperium
- Odejście Sigmara
- Kult Sigmara
- Rozwój i apogeum
- Drugie tysiąclecie
- Trzecie tysiąclecie
- Inwazja Chaosu
- Bitwa u Bram Kisleva
- Odrodzenie Imperium
- Zawieszenie
- Karl Franz
- Objęcie władzy i reforma armii
- Reforma administracji
- Sytuacja polityczno-militarna
- Karl Zehmer Orgehniz
- Sigmar jest z ciebie dumny, synu
- Reorganizacja
- Wypalcie to plugastwo!
- Zmęczony szermierz
- Cud
- Bitwa pod Twierdzą Dziesięciu
- Hermenegilda
- Czas wymieść wszystkie śmieci!
- Słowa, słowa, słowa...
- Morze i ląd
- Wschód, zachód, północ i południe
- Wolne miasto
- Dobry ork, to martwy ork
- Bitwa morska
- ...bo nie zna życia
- Nóż w wodzie, nóż w plecach...
- Kraj krwią i stalą płynący.
- Znowu te zmiany!
- Polityka.
- Imperator i jego doradcy.
- Rada Najwyższa.
- Prowincje.
- Imperialni Elektorzy.
- Gildie.
- Podatki.
- Prawo, sprawiedliwość i przestępcy.
- Podróżni sędziowie.
- Prawo.
- Prawo imperialne.
- Prawo prowincji.
- Język i ludność.
- Typowe ubrania spotykane w Imperium.
- Religia.
- Mroczna potęga Chaosu.
- Zwierzoludzie.
- Słudzy Mroku.
- Nieumarli.
- Książęta Wampirów.
- Szczuroludzie.
- Geografia świata.
- Stary Świat
- Czymże jest cnota? Kazanie brata Albusa Dominusa, Prezbitera Sigmara z Wolfenburga
- Imperium
- Góry
- Rzeki
- Lasy
- Kresy Północne
- Południowy i zachodni spichlerz
- Komunikacja
- Prowincje
- Wielkie Hrabstwo Averlandu
- Kraina
- Ludność
- Polityka
- Język
- Relacje z sąsiednimi prowincjami
- Nieludzie w Averlandzie
- Religia
- Barwy prowincji
- Święto wina w Averheim: Część 1, Część 2, Część 3
- Znaczące miejsca
- Baronia Hochlandu
- Kraina
- Ludność
- Historia i polityka
- Relacje z sąsiednimi prowincjami
- Nieludzie w Hochlandzie, Religia, Barwy prowincji
- Znaczące miejsca
- Kraina Zgromadzenia
- Kraina
- Ludność
- Historia i polityka, język
- Relacje z sąsiednimi prowincjami, religia
- Znaczące miejsca
- Wolne miasto-państwo Middenheim
- Kraina i ludność
- Historia i polityka
- Język oraz relacje z sąsiednimi prowincjami i nieludzie w Middenlandzie
- Znaczące miejsca
- Hrabstwo Middenlandu
- Kraina
- Ludność
- Historia i polityka
- Język, relacje z sąsiednimi prowincjami, barwy prowincji
- Znaczące miejsca
- Baronia Nordlandu
- Kraina
- Ludność
- Historia i polityka
- Język, Relacje z sąsiednimi prowincjami, barwy prowincji
- Znaczące miejsca
- Wolne państwo-miasto Nuln i Hrabstwo Wissenlandu
- Kraina
- Ludność
- Historia i polityka
- Historia Nuln
- Najazd Zielonoskórych
- Stolica
- Rozpacz, zepsucie i zniszczenie
- Magnus Pobożny
- Władza w Nuln
- Język, relacje z sąsiednimi prowincjami, religia, barwy prowincji
- Życie w Nuln
- Znaczące miejsca
- Liga Ostermarku
- Kraina
- Ludność
- Historia i polityka
- Język, Relacje z sąsiednimi prowincjami, Barwy prowincji, Religia
- Znaczące miejsca
- Wielkie Księstwo Ostlandu
- Kraina
- Ludność
- Historia i polityka
- Język, Relacje z sąsiednimi prowincjami, Religia, Barwy prowincji
- Znaczące miejsca
- Wielkie Księstwo Reiklandu
- Kraina
- Ludność
- Historia i polityka
- Historia Altdorfu
- Wojna i umocnienie Altdorfu
- Zaraz i kara
- Wiek gildii
- Oblężenie i odbudowa miasta
- Czarodzieje i polityka
- Gildie
- Obywatelstwo
- Podatek miejski
- Język
- Relacje z sąsiednimi prowincjami
- Nieludzie w Reiklandzie
- Religia
- Barwy prowincji
- Znaczące miejsca
- Wielkie Hrabstwo Stirlandu
- Kraina
- Ludność
- Historia i polityka
- Język
- Relacje z sąsiednimi prowincjami
- Nieludzie w Stirlandzie
- Religia
- Barwy prowincji
- Znaczące miejsca
- Wielkie Hrabstwo Sudenlandu
- Kraina
- Ludność
- Historia i polityka
- Język
- Relacje z sąsiednimi prowincjami
- Religia
- Barwy prowincji
- Znaczące miejsca
- Hrabstwo Sylvanii
- Kraina
- Ludność
- Historia i polityka
- Język
- Relacje z sąsiednimi prowincjami
- Religia
- Barwy prowincji
- Znaczące miejsca
- Miasto-państwo Talabheim
- Kraina
- Ludność
- Historia i polityka
- Język
- Relacje z sąsiednimi prowincjami
- Religia
- Barwy prowincji
- Znaczące miejsca
- Wielkie Księstwo Talabecklandu
- Jałowa Kraina
- Bretonnia
- Bretonnia
- Historia i polityka
- Czasy starożytne
- Czas Wojen
- Zjednoczenie
- Dwanaście wielkich bitew
- Bitwa pod Bordelaux
- Druga bitwa
- Bitwa pod Brionne
- Bitwa w Lesie Loren
- Szturm Parravonu
- Oblężenie Montfortu
- Bitwa pod Górami
- Bitwa o Gisoreux
- Obrona Mousillon
- Bitwa pod L'Anguille
- Bitwa nad rzeką Sannez
- Oblężenie Couronne
- Ludwik Pochopny
- Wojny Rycerskie
- Upadek Mousillon
- Nieumarli
- System feudalny
- Kupcy i handel
- Polityka wobec chłopów
- Ludność
- Struktura społeczeństwa
- Prawo
- Język
- Relacje z sąsiednimi królestwami
- Religia
- Nieludzie w Bretonni
- Księstwa Bretonni
- Akwitania
- Kraina
- Ludność i polityka
- Książę Armand z Akwitanii
- Relacje z sąsiednimi księstwami
- Barwy księstwa
- Znaczące miejsca
- Artois
- Bastonne
- Kraina
- Ludność i polityka
- Książe Bohemond w Bastonne
- Relacje z sąsiednimi królestwami i barwy księstwa
- Znaczące miejsca
- Bordeleaux
- Kraina
- Ludność i polityka
- Książe Alberyk z Bordeleaux
- Relacje z sąsiednimi królestwami i barwy księstwa
- Znaczące miejsca
- Brionne
- Kraina
- Ludność i polityka
- Książe Teoderyk z Brionne
- Relacje z sąsiednimi królestwami i barwy księstwa
- Znaczące miejsca
- Carcassonne
- Kraina
- Ludność i polityka
- Książe Huebald z Carcassone
- Relacje z sąsiednimi królestwami i barwy księstwa
- Znaczące miejsca
- Couronne
- Kraina
- Ludność i polityka
- Książe Charlens z Couronne i Lord regend de Gascone
- Relacje z sąsiednimi królestwami i barwy księstwa
- Znaczące miejsca
- Gisoreux
- Kraina
- Ludność i polityka
- Książe Hagen z Gisoreux
- Relacje z sąsiednimi prowincjami i barwy księstwa
- Znaczące miejsca
- L'Anguille
- Kraina
- Ludność i polityka
- Książe Taubert z L'Anguille
- Relacje z sąsiednimi królestwami i barwy księstwa
- Znaczące miejsca
- Lyonesse
- Kraina
- Ludność i polityka
- Książe Adalhard z Lyonesse
- Relacje z sąsiednimi królestwami i barwy księstwa
- Znaczące miejsca
- Montfort
- Kraina
- Ludność i polityka
- Książe Folcard z Montfortu
- Relacje z sąsiednimi królestwami i barwy księstwa
- Znaczące miejsca
- Mousillon
- Kraina
- Ludność i polityka
- Społeczeństwo
- Prawo
- Religia
- Książe Mousillon
- Relacje z sąsiednimi królestwami i barwy księstwa
- Znaczące miejsca
- Parravon
- Kraina
- Ludność i polityka
- Książe Kasjan z Parravon
- Relacje z sąsiednimi królestwami i barwy księstwa
- Znaczące miejsca
- Quenelles
- Dominium Zielonoskórych
- Twierdze Krasnoludów
- Inskrypcje, ryty i symbole.
- Kalendarz
- Podatki.
- Religie i wierzenia:
- Panteon bogów Chaosu.
- Slaanesh, Pan nieprawych przyjemności.
- Nurgle, Pan rozkładu.
- Khorne, Pan Krwi.
- Tzeentch, Pan przemian.
- Pomniejsi bogowie Chaosu.
- Panteon bogów Starego Świata.
- Bretonnia:
- Imperium:
- Rodzina Południowa:
- Morr, bóg umarłych i snów
- Verena, bogini nauki i sprawiedliwości
- Myrmidia, bogini wojny
- Shallya, bogini leczenia i miłosierdzia
- Khaine, pan morderstwa i nieumarłych
- Ranald, bóg złodziei i oszustów
- Rodzina Północna:
- Taal i Rhya, Pan Natury i Matka Ziemia
- Ulryk, bóg bitwy, wilków i zimy
- Mannan, bóg mórz
- Ursun, Ojciec Praniedźwiedź
- Dawna Wiara:
- Panteon Krasnoludzkich Przodków:
- Historia magii:
- Część #1, część #2, część #3, część #4, część #5, część #6, część #7, część #8, część #9, część #10, część #11, część #12, część #13, część #14, część #15, część #16, część #17, część #18, część #19, część #20, część #21, część #22...
- Część #23 - Tradycja Bestii
- Część #24 - Tradycja Cienia
- Część #25 - Tradycja Metalu
- Część #27 - Tradycja Niebios
- Część #26 - Tradycja Ognia
- Część #28 - Tradycja Śmierci
- Część #29 - Tradycja Światła
- Część #30 - Tradycja Życia
- Część #31 - Tradycja Magii Lodu
- ...część #32.
- Święte Oficjum Sigmara:
Będzie mi miło jeśli pozostawicie po sobie komentarz i udostępnicie ten post. Jeśli chcecie postawić mi kawę przycisk DONATE znajduje się poniżej.
|
I will be happy if you leave comments and share this post with friends. If you want to put me a coffee DONATE button is below.
|
Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.
A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ. |
You can also become Patrons of DansE MacabrE and support the project through the patronite.pl website.
And more about my participation at patronite.pl can be found HERE. |
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz