Jako źródło wszelkich plag, Nurgle obdarza swych wyznawców czarami szerzącymi choroby i rozpacz. Zaklęcia te są łatwo rozpoznawalne ze względu na typowe efekty w postaci mdlącego odoru choroby, gnijącego mięsa i rozkładającego się ciała.
Zaklęcia z tej dziedziny może poznać Wtajemniczony Kultu Dzieci Zagłady oraz Czarnoksiężnik Chaosu i Szaman Zwierzoludzi napiętnowany Znakiem Nurgla.
Ponadto, praktykowanie Dziedziny Nurgla odmienia magów, skóra czarnoksiężnika zaczyna puchnąć i pokrywać się pęcherzami, które w końcu pękają, sącząc ropę z otwartych i gnijących ran. Ciało przybiera lekko różowawą lub czerwoną barwę, zaogniają się od toczących ją jadów. Magowie Nurgla uosabiają jego chorą wolę; ich skóra jest zmatowiała, pokryta resztkami odchodów i wymiocin, wywoływanych przez toczącą ich ciała zarazę.
Kolejna talia zawiera Karty Magii z zaklęciami z Dziedziny Nurgla.
Karty można pobrać STĄD lub obejrzeć TUTAJ.
DOwNlOad|OnLInE
Karty można pobrać STĄD lub obejrzeć TUTAJ.
DOwNlOad|OnLInE
Zachęcam także do POLUBIENIA Warheim Fantasy Skirmish na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które poświęcone jest
nie tylko grze Warheim Fantasy Skirmish.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz